piątek, 14 listopada 2014

Kilka słów wstępu...

Od 7 lat zajmuję się księgowością. Ukończyłam kierunek finanse i rachunkowość na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz zrobiłam III stopień certyfikacji w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. Posiadam również uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Księgowość jest moją pasją i zawód swój wykonuję z prawdziwym zaangażowaniem. Praca stanowi dla mnie źródło satysfakcji. Obecnie poszukuję nowej drogi ekspresji tego co już wiem oraz dodatkowej motywacji do pogłębiania wiedzy. Dlatego też powstaje ten blog. Mam nadzieję, że dzięki niemu któraś z osób odwiedzających uzyska odpowiedź na pojawiające się w codziennej pracy księgowego pytanie, a ja dzięki poszukiwaniu odpowiedzi, bieżącemu przeglądaniu zmian w przepisach będę mogła rozwijać się w tym co lubię. 

Zapraszam wszystkich chętnych do lektury i do zadawania pytań, lub pisania tematów, którymi warto byłoby się zająć tutaj na blogu – a wiem, że życie księgowego każdego dnia dostarcza ich wiele.

1 komentarz: